Kitap Yorumu : Elit - Keira Cass

30 Haziran 2013 Pazar


Kitabın Adı : Elit
Orjinal Adı : The Elit
Yazar : Kiera Cass
Serinin Adı : The Selection (#2)
Yayın Evi : Dex
Sayfa Sayısı : 288
Yayın Tarihi : Nisan 2013
Fiyatı : 19 TL 


Aynı yıldızın altındayı bitirir bitirmez hardy kardeşleri bitirip elite başlamıştım.Başladım ama başları bana çok sinir bozucu geldi.Yazıya başlamadan önce kesinlikle belirtmeliyim ki ben Team Maxon'ım.Ne kadar bu kitapta ona sinir olsam da şimdi prens sonuçta çocuk.Krallığı var ve bir.Ama yine de çok sinir bozucu biri.Neyse ne diyordum evet kitaba başladım.Çok beklentiye girmişim sanırım.Bazı bloglar da yorumunu okumuştum.Beğenilerle karşılaşmıştım genelde.Bende doğal olarak çok güzel bir kitap bekledim.Ama beklentilerimin sadece bir kısmı karşılandı.

İlk önce cadılar bayramını çok beğendim.Kiera çok güzel yazmış o kısmı.Pek betimlemelere yer vermemiş o hüsrana uğrattı beni.Ben daha çok hayalimde canlandırmak istiyordum.Mesela America'nın elbisesi hayalimde paspal bir şekilde canlandı.

Kitabın böyle ilk 100 sayfası falan Maxon,Aspen,Aspen,Maxon şeklinde gidiyor.America'ya sinir olduğumu belirtmeliyim.Aspen'i mi seçiceksin America'yı mı ? Yeteer diyip sarsmak istedim kendisini.Sanırım kendimi çok kaptırmışım bir ara sinirden ne yapacağımı şaşırdım ve kitaba ara verdim.Kiera'ya çok sinir oldum.Sinirden alıntıları işaretlemeyi bile unutmuşum.Malesef.

Kitapta Kraliçe'ye ve Kral'a çok yer verilmiş.Spoilere girmek istemiyorum bir şey söylemek de istiyorum dedikodu yapmak istiyorum ama süprizi kaçmasın Kral'a çok sinir olucaksınız onu söyliyim.
Hatta kitabın sonunda Kral'ı parçalamak istiyiceksiniz ben istedim.

Çok olaylı bir kitaptı.Ciddi anlamda olay üstüne olay oluyor.Siz de okuyucu olarak tabi ağzınız açık kalıyorsunuz.America'nın yakınlarına bir şeyler oluyor.(SPOİLER VERMEDİM HAYIR !) 


Kısaca kitaba sinir oldum America'ya sinir oldum.Kral'a Maxon'a sinir oldum.Marlee'ye çok hak verdim.May'e bayıldım.Celeste'yi bıçaklamak istedim.Ama kitabı çok da beğendim.Beni Seç kadar olmasa da Elit de kendi çapında güzel bir kitap olmuş bence.

Kitabın tek eksiği elime aldıktan sonra fark ettim 250'ler de sayfalar yırtıktı.O kadar çok üzüldüm ki :( DEX beni duyuyorsundur inşallah diyorum başka bir şey demiyorum.Yine de bizi bekletmediği için DEX'e teşekkür ediyorum.


3 yorum:

  1. Ya ben bu kitabın yorumunu yapamıycam sanırım. Öyle çok spoiler olur ki... Okunmaz yani :D
    Ben Beni Seç kitabını daha çok beğenmiştim. Elit benim açımdan "vasat" çıktı...
    3. kitapta 2014'te çıkıcakmış zaten... O da ayrı bir konu :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşkence resmen ilk iki kitap ard arda çıktı şimdi bir sene ara veriyorlar ben de onu anlamıyorum :( Yine de yaz ben çok seviyorum yorumları okumaı :D

      Sil
  2. Bu aralar yazmada problem mi yaşıyorum nedir çok saçma sapan yazıyorum :D Söylemek istediklerimi söyleyemiyorum falan çok saçma evet :D:D *.*

    YanıtlaSil

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS