Eylül Ayı Okunanlar Okumayanlar Okunamayanlar..

4 Ekim 2013 Cuma

Merhabalar canlarım , haftada bir yazı yazabiliyorum affediniz.Aslında bunların tüm suçlusu benim.Affetmeseniz sövseniz de olur.Vaktim varken üşengeçliğime sığındım şimdi "haydii Vera yapabilirsin" diyip  eylül ayında okuduklarımla ilgili bir yazı yazmaya başladım.Tabii eylül ayı biteli ay oldu yıl oldu Vera diyiceksiniz.Haklısınız.Üşengeçlik çok kötü bir durum arkadaşlar tavsiye etmiyorum.

Vee gelelim eylül ayı okunanlara , hatırlarsanız geçen ay Fatma'yla (kitapsayfalarii) birlikte bir etkinlik düzenlemiştik.Eylül ayı içinde altı kitap seçmiştik.Öhüm başarısız olduk.Olsun caanımız sağolsun.Tabii kısmen başarısız oldum.Altı kitaptan üç kitap okumuşum.
Şöyle bir bakarsak bu ay benim için güzel geçmiş diyebilirim.Toplam altı kitap okumuşum.
Kitaplara gelicek olursak ; 


Eylül ayını Wiccan'la açmıştım.Malesef ki yorumunu çok yazmak isteyip yazamamış ama çok beğenmiştim.Unutmam da yorumunu yazarım umarım.Kesinlikle konusu harika bir kitaptı.


Ah bu kitap bana ne eziyetler çektirdi ! Okuyamayıp okuyamayıp sonra da bir anda açılıp kitabı bitirmiştim.Bakış açımı değiştiren nadir kitaplar arasına girmeyi başardı.Konusu da Naziler olunca kendini belli eden bir kitaptı.


Renda ! RENDA ! Renda :( Aklıma geldikçe hala üzülüyor hala vah vahlanıyorum.Bak yine aklıma geldi olmaz ki böyle şey yoksaa rüya mı ? Ben kitaptan bahsedicektim dimi , yorumu da var üşenmeyip yazmıştım şansınıza !


Bu ay ne çok favori kitabım olmuş benim.Yine ve yine beğendiğim bir kitap.Damla'nın tavsiyesiyle koşa koşa gidip D&R'dan 5 TL indiriminden alıp elimde sürünen ve sırf Reyes için okuduğum kitap.Sonra da ikinci kitabını aramaya koyulduğum ama bulamadığım kitap.Siz siz olun serileri beraber almadan okumayın arkadaşlar !


Kitabın kapağına baktıkça üzülüyorum arkadaşlar.Bu nasıl bir son Derek ? Naptın sen Derek ? Olmuyor ama Derek :( Serileri tam alın alın dedim bu seri iyi ki de bende tam.Yoksa delirirdim.Üçüncü kitabından sonra işler sarpa sarıcakmış gibi hissediyorum.Doğru da hissediyorum sanki.Yorumu çok yakında diyorum geçiyorum son yoruma !


Nerde benim davullarım ? Nerdeeler ? Neyse madem bulamadım hüzünlü kısma geçeyim.Resimde gördüğünüz yeni kapak ve benim elime yeni kapak geçti ! Üzülüyorum arkadaşlar çok çirkin malesef ki artemis naptın artemis ah artemis :( Olsun seriyi çevirmişler o yeter bana.Bu seriyi sekizinci sınıfta arkadaşımdan alarak başlamış ve ilk yirmi sayfasını okuyup geri vererek sonlandırmıştım.Ee bloggerlığa soyununca da dedim bir şansı daha hak ediyor ve cidden hak ediyormuş ! Neyse yorumu gelicek diyim.Bir de aman aman seriyi almadan okumayın birinci kitabı seriyi alıcaksanız alın arkadaşlar seri ! :( 

Bu yazıya başlamadan önce nolcak kısa yani yaniğğ hemen yazarım biter kafasındaydım.Şu an ise ay ne uzun sürmüş maşallah diyorum.İşte böyle sevgili okuyucu eylül ayında elime geçip de okuduklarım.
Siz neler okudunuz eylül ayınca kaç kitap okudunuz ekim hedefleriniz neler ? Haydi bakalım rapor istiyorum !
Bir dahaki yazıda görüşmek üzere ! 


1 yorum:

  1. Maşallah! Kızı tutamıyoruz :D:D
    Wiccan'a bende tabletim gelsin başlıyorum hehehhe *.*

    YanıtlaSil

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS