Şimşek Hırsızı (Percy Jackson ve Olimposlular #1) - Rick Riordan | Kitap Yorumu

29 Kasım 2013 Cuma





Kitabın Adı : Şimşek Hırsızı
Orjinal Adı : The Ligthning Thief
Seri Adı : Percy Jackson ve Olimposlular
Yazarın Adı : Rick Riordan

Bir gün birisi çıkıp size Antik Yunan tanrılarının hala hayatta olduklarını söylese ne yapardınız?
Ya ailenizden birinin bu tanrılardan biri olduğunu öğrenseniz? Olağanüstü güçlere sahip olduğunuzun farkına varsanız? Bir de peşinize mitolojik efsanelerdeki canavarlar düşse? Ne yapardınız? Percynin yaptığını…

  Merhabalar , uzun bir aradan sonra yine sizlerleyim.Özlüyorum yorum yazmayı,blogları gezmeyi,yeni çıkan kitaplardan haberdar olmayı.Malesef ki okul düzenimi tepe taklak yapıyor bende ikisine yetişemiyorum.Yanlış anlamayın okumaya yetişiyorum ama yoruma ! Nayır,nolamaz.Bir hafta önce okuduğum ve kış şenliği maddelerinden biri olan Şimşek Hırsızı bu akşamki -bu günkü- konuğumuz.

  Şimşek Hırsızı'nın konusuna gelirsek : Percy Jackson sıradan bir ortaokul öğrencisidir.Ya da o öyle zannediyordur.Çünkü babası bir Tanrı'dır ! Ve Percy olumsuz bir kaç olaydan sonra ancak bunu yeni öğrenebilmiştir.Tüm Olimpos Tanrıları Percy'nin Zeus'un ilk şimşeğini çaldığını düşünmektedir.İşte bu konu üzerine kitabımız başlar.

  Esasen ben üçüncüye bu kitaba başlamıştım.İlk iki seferde okunucak kitaplarımın yoğunluğundan bir kenara fırlatmış "aman beee boşveer" havasında okumayı ertelemiştim.Sonra karşıma Kış Şenliği çıktı.Kış Şenliğinde -tam maddeyi hatırlamıyorum- yazdım ve de Canavarlar Denizi'ni izledim.Sonra dedim ki "Vera artık başla şu seriye" ve ne oldu sayın okuyucu bilin.Kitaba bayıldım ! Kendimi dedektif kurukafadaki gibi hayıflanırken buldum.O kadar güzel o kadar komikti ki.Bir an bittiğini bile anlayamadım.Sınıfta onca sesin arasında kendimi Percy'le yolculuk ederken buldum.

  Bu kitaptan sonra bir kez daha anladım kitaplar filmlerden bin kat daha iyi.

  Eğer Şimşek Hırsızı'nı izlemişseniz ve kitabı okumak istiyorsanız hemen başlayın derim.Keşke ben ilk kitabı okusaymışım sonra filmini izleseymişim -ki kitabı bitirdiğimde tekrar filmini izledim- o zaman anlıyorsunuz ne kadar eksiklikleri olduğunu filmde.

  Bir de bu kitap benim üçüncü okuduğum Rick Riordan kitabıydı.Yazarımız git gide gözümde ilk beşe girmeyi başarıyor.Gerek komikliğiyle gerek Percy'ye yaşattıkları ve hayal dünyasıyla.

  Kısadan hisse kitap o kadar dolu dolu  o kadar güzeldi ki seriye hemen devam etmek bir çırpıda bitirmek istiyorum.Yazarın hayal dünyasına hayran kaldım bu kitapla bir kere daha.Buradan çevirmenimize de çok teşekkür ediyorum cidden çok başarılı bir şekilde çevirmiş.Ve tekrar tekrar söylüyorum kitabını okumadan filmini izlemeyin !

Fırsatçı - Tarryn Fisher | Kitap Yorumu

10 Kasım 2013 Pazar




Kitabın Adı : Fırsatçı 
Orjinal Adı : The Opportunist 
Serinin Adı : Love Me With Lies
Yazarın Adı : Tarryn Fisher 
Yayınevi :  Aspendos 
Yayın Tarihi : Mayıs 2013 
Sayfa Sayısı : 316
Tür : Yeni yetişkin , Romantizm 
Goodreads | Okuoku | D&R

Bu kitabı geçtiğimiz ay okuokudan sipariş edip -aspendos kampanyasıyla 9.90'a gelmişti ve bir çok blogda gördüğüm için merak edip almıştım- ilk 20 sayfasını okuyup bir kenara koymuştum.Çünkü mekanik prens vardı benim için ! Mekanik melek vardı.Tabii ki çok yanıldığımı geçen gün fark ettim.Elimde beklettiğim bir kitap olduğu iiçin Okur-Yazar'la konuşurken o da bende alayım elimizdeki kitapları bitirip başlayalım dedi.Tamam dedim ve geçen gün başladık.Başlamamızla bitirmemiz aynı günü aldı.Aynı gün içerisinde kitap bitmişti.Ve ikimizi de bir şok dalgası almıştı.Neden diye soruyorsanız konuya geçeyim sizin için.

Yurt dışı kapakları.
Olivia Kaspen , hukuk okuyan bir kızdır.Oldukça hırslı ve rol yeteneği gelişmiş biridir.Ve üniversitede karşısına Caleb Drake'in çıkmasıyla hayatı alt üst olacak biridir.Olivia Caleb'e aşık olmuştur.Aşkı için elinden gelen her şeyi yapacaktır.Aşkı başına belalar getirse bile.Olivia'nın Caleb'le yolları ayrılır.Ve dört yıl sonra aniden Olivia Caleb'i bir müzik dükkanında CD'lere bakarken görür.Bir seçim yapması gerekmektedir.Ya onu görmemiş gibi yapacak ve yoluna devam edecektir ya da  Caleb'le konuşacaktır.

Sizce esas kızımız hangisini yaptı ? Yoluna devam mı etti yoksa Caleb'le konuştu mu ? Tabii ki ikinci seçeneğe doğru yöneldi ! Sonrasında ne mi oldu ? Yazara suikastlar düzenlemeyi düşünen okurlar çıktı ortaya.Ve de kitap bittikten sonra şok dalgasını atlatamayan okurlar.Ben hangi gruba mı giriyorum ? İki gruba da.Hem kitaba bayıldım hemde gıcık oldum ! Sanırım tüm bloggerların akıbeti bu.Kitaplara aşık oluyoruz ama sinir de oluyoruz.Ama bu kitap için ne söylesem az.Kelimeler boğazımda düğümleniyor.Nasıl oluyor diyorsunuz.Sonu cidden böyle mi bitti ? Tarryn'le konuşmam lazım diyorsunuz.Kesinlikle kitaba bakakalıyorsunuz.


Bir de kitabı bitirip tadına doyamayanlar var.(kendi adıma da konuşuyorum burada) Özellikle de benim gibiler çoğunlukta kitaba aşık olup sonu yüzünden hayata küsen kitabı fırlatıp ağlamaya giden okuyucular.Ya da Caleb Drake gibi birisini isteyip , "Böyle aşkı ben nerden bulacağım ? Dünya da böyle aşk var mı?" diyen okuyucular.



Önemli habere geçiyorum ! Serinin iki tane de  devam kitabı var.Malesef ki okuyucu araştırdığım duyduğum kadarıyla daha yayın hakları alınmamış ikinci ve üçüncü kitabın.Biri Dirty Red , ki Dirty Red (spoiler yok) kitabı okuduğunuzda sinir olacağınız bir karakter olan Leah Smith'in ağzından anlatılıyormuş.Gelelim serinin üçüncü kitabına Thief.Thief kitabımızın baş karakterlerinden biri olan Caleb Drake'in ağzından anlatılıyormuş.Ve kapağın güzelliğine bakar mısınız ? Eğer kapaktaki Caleb ise Olivia yürü arkandayım ! Keşke aspendos ikinci ve üçüncü kitapların haklarını alsa da bir an önce çıkarsa diyorum.


PS : Kitaptaki her karaktere gıcık olacaksınız ama seveceksiniz de.Hatta bir ara fangirl moduna girip "Caleeb beniim" bile diyebilirsiniz.Dikkat.Ayrıca kitabı okurken iki kişi olarak okuyun yoksa kitabı bitirdikten sonra atlatamazsınız kitabı.Yüz de yüz Vera onaylı.


Bir not daha sevgili okuyucu ! Eğer sevgilinden ayrılmışsan kesinlikle okuman gereken bir kitap.Ama sevgilinden ayrılmamışsan ve sevgilini çok seviyorsan arkadaşına okut ama aman diyim sen okuma.Benden bu kadar uyarı yeter.Ve ne olursa olsun bu kitabı oku oku oku diyorum.Sonra da dedikodusunu yap mümkünse ya da yorumunu yaz ve yazara olan kinini akıt.

Okuma Etkinliği | KIŞ 2013



Sonunda Pinuccia'nın hazırladığı okuma etkinliğine katılabiliyorum.Yaz etkinliğine katılamadım ama bu sefer kış etkinliğine katılıyorum.Umarım güzel geçen bir etkinlik olur hepimiz için.Ve hemen listeme geçiyorum.


1. Kategori (10 puan): Altın Kitaplar Yayınevin'den çıkan bir kitap okuyanlara.

Elimde hazır bir kitap vardı sanırım bunun için bekletiyormuşum. 

Dan Brown - Cehennem (Altın Kitaplar Yayınevi - 574)

2. Kategori (10 puan):Kütüphaneden ödünç alınmış veya sahaftan satın alınmış bir kitap okuyanlara.


Doktor Uyku - Stephen King (Altın Kitaplar Yayınevi - 538)


Kütüphaneden alınmıştır.Süresi kısıtlı olduğu için geri verilmiştir.


3. Kategori (10 puan): Adında bir hayvan adı olan bir kitap okuyanlara.

Çok düşündüm bu kategori hakkında sonra elimdeki bir serinin son kitabı geldi aklıma.Yılanın GÖLGESİ  ! Kane Güncelerinin son kitabı.Böylelikle bir üçlemeyi de bitirmiş olacağım.

Yılanın Gölgesi - Rick Riordan ( Doğan Egmont - 441)

4. Kategori (15 puan): 600 sayfadan uzun bir kitap okuyanlara.


Kitaplığımda bunun içinde tam okunmayı bekleyen bir kitap varmış.

Rüzgara Savrulan Güller - Kathleen . WoodIwıss (Epsilon - 693)

5. Kategori (15 puan): Nobel Edebiyat Ödülü kazanmış bir yazarın bir kitabını okuyanlara.



Orhan Pamuk - Kar  

6. Kategori (15 puan): Türk edebiyatında klasik kabul edilen bir roman okuyanlara.


Aziz Nesin - Zübük 


7. Kategori (15 puan): Hiç okumadığınız bir ülke edebiyatından bir kitap okuyanlara.

Beyaz Diş 

Eğer tüm kategorileri tamamlayabilirsem İki Şehrin Hikayesi ve Vadideki Zambak'ı da okuyacağım.

8. Kategori (20 puan): Sinemaya uyarlanmış bir kitabı okuyup filmini izleyenlere.

Percy Jackson Şimşek Hırsızı - Rick Riordan ( Doğan Egmont)


9. Kategori (20 puan): Adında kış mevsimine ilişkin bir sözcük olan veya konusunda kış teması olan bir kitap okuyanlara.


Frigid - Jennifer L. Armentrout 

10. Kategori (25 puan): Yasaklanmış bir kitap okuyanlara.


Sanırım en çok bu kategori de zorlandım.Aslında elimde Muhteşem Gatsby vardı.Ama bu etkinlikten önce başladığım için sayılır mı bilmiyorum o yüzden ikinci bir kitaba karar verdim.

Binbir Gece Masalları  ( Tutku Yayınevi - 349 ) -Mısırda yasaklanmıştır.

11. Kategori (25 puan): Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk hakkında yazılmış bir kitap okuyanlara.

Atatürk ve Atatürkçülük - Prof.Dr. Sabahhattin Özel (Derin Yayınları-358)

12. Kategori (25 puan): Yayınlanmış en az beş kitabı olan bir yazarın ilk kitabını veya romanını okuyanlara. 


Gorlan Harabeleri - John Flanagan (Beyaz Balina -267)

13. Kategori (25 puan): Bir biyografi veya otobiyografi okuyanlara.


 COCO Chanel Efsanesi ve Hayatı - Justine Picardie (Artemis Yayınevi - 339) 

14. Kategori (30 puan): Okuma yazmayı öğrendiğiniz yıl ilk kez yayınlanmış bir kitap okuyanlara.


Düşünüyor.

15. Kategori (40 puan): Bir üçleme veya aynı seriden üç kitap okuyanlara.


Percy Jackson ve Olimposlular (2,3,4) Doğan Egmont 

Cumartesi İlk 10 : Sevmediğimim Karakterler

Sonunda bir Cumartesi İlk 10'a daha katılabiliyorum.Aradan asırlar geçti ve ben daha yeni katılıyorum.Aslında bu etkinlik o kadar eğlenceli ve o kadar düşündürücü ki -diğerlerine neden katılamadım diye sorabilirsiniz , ya hep geç kaldım ya da görmedim malesef ki ama facebookta gördüğümden beri bu yazıyı bekliyordum.Konuma döneyim bu hafta Optik'in seçtiği konu "Sevmediğim Karakterler" aslında sorsanız sinir olduğum bir sürü karakter sayabilirim ama böyle sorulunca nedense beynim durdu bir anda ve uzun uzzun düşündüm ben hangi karakterleri sevmiyorum , gıcık oluyorum , nefret ediyorum diye.Tabii uzun uğraşlar sonunda karar verdim.

1- Daisy - Muhteşem Gatsby

Sanırım okuduğum kitaplar arasında en sinir olduğum karakter yerden yere vurduğum öldürmek istediğim karakter Daisy.O kadar çok sinir oluyorum ki ! Yaptıkları , söyledikleri beni onu öldürmeye itiyor.Sorun şu ki kitap karakterleri öldürülmüyor.

2-Kral Clarkson - Beni Seç Serisi 

Elit'i okuduktan sonra Maxon'a acımış bayağı da Kral Clarkson'a sövmüştüm.Sadece Maxon'a acımamıştım ama Celeste'i savunması.Diğer kızlara çektirdikleri.Daha fazla konuşamıyıcam lütfen tahttan indirin şu adamı.

3-Bora - Sorun Bende Değil Sende 

Ben ne diyeyim ey okuyucu.Sinir oluyoruz öldürmek istiyoruz.Asmak kesmek istiyoruz ama yapamıyoruz.Gerçek olsaydın Bora neler yapardım ! 

4-Blake - Oniks ve Opal

Alçak mı dersin sinsi mi dersin ne dersin bilemiyicem ama istediğin kadar argo kelime kullanabilirsin bence hiç sorun yok.

5-Jessie - Mekanik Prens 

Bir an şüphede kaldım adı Jessie miydi diye.Hiç sormayın dostlar.Kendisine ilk kitapta sinir olmuştum da ikinci kitapta yaptıkları ?!?! KAYBOL JESSIE. (Aslında Tessa'yı da ekliyicektim de yer kalmadı.Şuraya sıkıştırayım.Jessie değil de Tessa'yı öldürün arkadaşlar !)

6-Bethany - Hale 

Elimde olsa kimseye bu seriyi okutmam.Dili zor , konu desen cıks olmamış oturmamış.Eee seriyi sevmeyen insan saçma sapan davranan ana karakterden de nefret eder değil mi ? Sırf kitabın sonunda napıcak diye kitabı bitirmiştim.

7- Bilge -  Evrenin Ötesinde 

Bu serinin de sadece ilk kitabını okudum.İkinci kitabı ülkemizde çıktı ve üçüncü kitabı da aylardır çeviri de diye biliyorum.Ve ben ilk kitabında okuyup Bilge'ye sinir olduysam siz de sinir olucaksınız biliyorum.Çünkü sinir olunacak biri aslında şimdi düşündüm de acısam da yeri bu adama.

8-Haşim - Piraye

Kitabın başında sevmiş,sonlara doğru öldürmek istemiştim.Tabii o işi de bana bırakmadılar.Sağolsun Canan Tan benim için yaptı onu da.Buradan onun için sevinç naralarımı atıyorum.Kötü kahkaha bile atardım da arkada kalanlar için çok sevinmiyorum.

9-Zoey - Gece Evi Serisi 

Bir tane daha ne yapacağımı bilmediğim bitmesine az kalan seri.Sanırım herkes nefret eder bu kızdan.Utanmasam sevdiğim karakterlere Neferet'i ekler Zoey'i de yerden yere vururum şu anda da bunu yapıcam galiba.Git Zoey Kızılkuş ! Gözüm görmesin seni ! Saflıklarına katlanabilen o insanlara da acıyorum.

10-Lindsay - Ben Ölmeden Önce

Ne kadar çok sevmediğim karakter varmış arkadaş ! Ama bu kızın yeri bende ayrı bu kızdan ayrı bir nefret ediyorum.Arkadaşlığından, Sam'in ölmesindeki suçundan.Konuşamıyorum arkadaşlar :( 

Ne kadar eğlenceli bir Cumartesi İlk 10 oldu.Bana da konuşacak içimi dökecek bir sürü konu çıktı.Durdurmayın beni diyip tüm kitapları sıralardım ama 10 tane sıraladım yeter diyorum ve gidiyorum.

The Carrie Diaries 2.Sezon 2.Bölüm | Dizi Yorumları

3 Kasım 2013 Pazar



Şöyle güzel bir şekilde girmeyi planlardım yazıya ama malesef sınav haftasında olduğum için daralmış,bunalmış,sıkılmış bir haldeyim.Üstüne üstelik TÜYAP'a da gidemiyorum.Tek eğlencem dizilerin yeni bölümünü beklemek ve izleyip dedikodusunu yapmak.
 Yine çok konuştum değil mi  ? Olsun zaten dizi yorumlarının eğlencesi bu sürekli konuşmak ve diziyi eleştirmek.Yalnız bu haftayla ilgili çok konuşamıyıcağım.Sinirden çatladım çünkü.
Dizi başladı ve ben çok umutluydum ! Tumblrda spoiler yemiştim ama hala umudumu saklıyor ve de sabırsızlıkla yeni bölümü bekliyordum TA Kİİ Samantha'nın vücudunu görene kadar ! Evet sayın okuyucu eğer bu bölümü izliyiceksen arkanda sağında solunda yanında tavanında kimsenin olmamasına dikkat et sonra çok kötü olaylar yaşanabilir.Tecrübe konuşuyor !
 Yalnız böyle dedim dedim de çok güzel bölümdü.Kıyafetlere hayran kaldığım,müzikleri araştırıp indirdiğim bir bölümdü.Ve de çok güzel mesajlar veren bir bölümdü.Aslında şurada sizi spoilere tutup dedikodunun dibine vurmak isterdim ama ben süper biriyim ve bunu size yapmıyıcam.
  Ve ve Walt severlerin bayılacağı sahneler olduğunu söylemeliyim.Hele sonu.Spoiler yok spoiler yok :( 
 Bir başka fark ettiğim şey ise Carrie cidden olgunlaşmaya başlamış.Yeni sezon,yeni daire,iş,yeni elbiseler saç derken demek ki olgunlaşmıştaa bunu da öğrendik sayın okuyucu.Ama napıyoruz ? Carrie'yi kıskandığımız için bunu itiraf etmiyoruz !
Şimdi de bakıyorum ne yazmışım ! Çok uzun yazmışım o.o Eğer müziklerle ilgili ya da kıyafetlerle ilgili bir sorunuz olursa hemen cevaplarım.Bir başka bölümde dedikodu yapmak üzere görüşürüz ! 

Tüyap'dan Önce Alışveriş !

1 Kasım 2013 Cuma

Ah ah şuraya keşke tüyap alışverişi yazabilseydim.Ama tüyap'a gidemiyorum.Benim yerime siz gidin eğlenin bol bol vakit geçirin tüm kitapları toplayıp gelin ! Hatta mümkünse , artemis ve pegasus çantalarından da alın.Bir de Köken'i , Kağıt Kentler'i de.Siz en iyisi tüyap'ı toplayıp evinize alın.Bende sizi ziyaret ederim.

Neyse esas konuma geleyim.Geçen haftalarda yaptığım kitap alışverişine.Aslında mini alışveriş olması lazımdı.Ama nasıl oldu da bu kadar çok kitap aldım bende bilmiyorum.

İki şehrin hikayesi sırf Will için alındı, evet.

Eğer Bursa da oturuyorsanız büyük ihtimalle metroyu bilirsiniz.Yukarda gördüğünüz üç kitap ve aşağıda gördüğünüz tırı vırı şeyleri oradan aldım.İnanamadım fiyatlarını görünce.Sepettekileri karıştırınca o kadar çok istediğim kitap çıktı ki ! Bir an kucağımda 12 tane kitap vardı ve sonra üçe düştü :( İki şehrin hikayesi ve vadideki zambak 5 TL'cik inanabiliyor musunuz ? Ben inanamadım çünkü.




 Okuoku'dan aldığım ayrıca bayram alışverişi sayılabilecek  Fırsatçı ve Mekanik Melek.Tabii Mekanik Melek'i aldım.Bir hafta sonra dayanamayıp tüm harçlığımı gittim Mekanik Prens'e yatırdım.Yani Mekanik Melek'in yorumu yakında gelecek hazırlıklı olun ! Bol duygusallı bir post sizi bekliyor. 


Son olarakta Damla'nın  blogunda yapılan çekilişte de bir kitap kazandım.İyi ki de Damla'da çıktı şansım ilk çekiiliş olarak açıkcası çok şaşırdım ve çok sevindim.Kitap daha dün eliime ulaştı ve bu yazı da Ayaklı Bela'yı bekliyordu.



Eh benden bu kadar.Tüyap'a gidemiyorum gitsem kim bilir napardım :( Neyse konuşamıyacağım arkadaşlar.


Vampir Akademisi - Richelle Mead | Vampir Akademisi #1 Kitap Yorumu

Kitabın Adı : Vampire Akademisi 
Orjinal Adı : Vampire Academy 
Yazarın Adı : Richelle Mead 
Sayfa Sayısı : 376
Serinin Adı : Vampire Academy (#1)
Yayınevi : Artemis
Basıldığı Tarih : 2009 
Tür : Fantastik , romantik , paranormal 

Lissa Dragomir, bir Moroi prensesi: 
Sihir dünyasıyla arasında kopmaz bir bağ olan ölümlü bir vampir. Vampirlerin en vahşisi ve en tehlikelisi, ölümsüz Strigoi'lerden her daim korunması gerek.
Lissa'nın en yakın arkadaşı Rose Hathaway'in damarlarında akan insan ve vampir kanının güçlü karışımı onu bir Dhampir yapıyor. Ve Rose kendini, arkadaşı Lissa'yı -genç kızı içlerinden biri yapmayı kafaya koymuş Strigoi'lerden- koruduğu tehlikeli bir hayata adamış.

Rose ve Lissa, iki yıl süren kaçak özgürlüklerinin ardından yakalanıyor ve Montana ormanlarının derinliklerine gizlenmiş Aziz Vladimir Akademi'sine sürükleniyor. Rose, Dhampir eğitimine devam edecek. Lissa da zaten elit Moroi toplumunun Kraliçe'si... Ve iki kız, Akademi'de yine birçok kalp kıracak.

Lissa ve Rose'un Aziz Vladimir'den kaçmasına sebep olan korkuydu. Evet, çünkü Akademi'nin demir kapıları ardındaki hayat, akıl almayacak kadar tehlikeli. Moroi'ler iğrenç ayinler düzenliyor ve onların bu gizli kapaklı doğası ve gece aşkı, sosyal karmaşalarla dolu enigmatik bir dünya yaratıyor. 


Rose ve Lissa, bu tehlikeli ortamda kendi yönlerini bulmak, yasak aşkın cazibesine karşı koymak ve Strigoi'lerin Lissa'yı sonsuza dek kendilerinden birine dönüştürmesine fırsat vermemek için sürekli savunmada kalmak zorunda!

 Bu yorum daha çok sitem,ağlama,filme sızlanmayla ilgilidir.Demedi demeyin ! Bir de eğer kitabın kapağı ilginizi çektiyse hemen arka kapağı da okumalısınız. 

  Sanırım tüm bloggerların okuduğu ama benim okumadığım kitaplardan biriyle karşınızdayım.Eğer okumadıysanız -evet sen yazıyı okuyan kişi- yorumdan sonra sepete ekle artık ve oku !

   Genellikle çoğunuz okumuş ya da çok fazla spoiler yiyip okumaktan vazgeçmiş daha da kötüsü filminin fragmanını görmüş ve izleyip kitabı okumaktan vazgeçmiş olduğunuz için kitabın içeriğiyle ilgili hiç bir şey anlatmıyacağım.

 Öncelikle şunu söylemeliyim ki Ölümcül Oyuncaklardan sonra en çok spoiler yediğim seri bu oldu.Neredeyse her şeyi öğrendim.Adrian'ın ikinci kitapta geleceğini.Olayları Rose'un neler yapıcağını kimi seçiceğini.O yüzden üzgünüm dostlar sitemliyim bir de.Çok sitemliyim.Spoiler veren kişilere sitemliyim!

  Aslında bu kitabın bende çok garip bir yeri var.Neden diye sormazsanız ben hemen anlatayım.Kitabı sekizinci sınıfta bir arkadaşımdan almış ilk 15 sayfasını okumuş o kovalamacalardan sıkılmış ve arkadaşıma geri vermiştim.Tabii geçen günlerde de merak edip gidip sürüne sürüne aldım ilk kitabı ve ne oldu bilin BA-YIL-DIM ! Okurken elimden bırakamadım bir günde bitirdim.
Olayları merak etmeden kendimi alamadım.Dimitri'nin sevip sevemiyeceğini -en çokta bu - ,kızların neden Vladimir Akademisinden kaçtığını  merak edip durdum.

  Keşke neler olucağını öğrenmeseydim de daha da heyecanlanıp okusaydım diyorum.O yüzden başlamadığınız serilerle ilgili hiç kimseye bir şey demeyin, vlog izlemeyin , bloglara bakmayın hatta durum-tweet bile okumayın ! Sonra yazardan da , seriden de karakterlerden de ve okuduğunuz yerden de nefret ediyorsunuz.Bakın Vera uyarmıştı beni diyiceksiiniz.Ben yazmışım da yazmışım şöyle bir okudum da pek bir şey yazamamışım ama.

Başka bir öneri daha benim gibi seriye başlayıp başka kitapları araya sokmayın.Maraton yapın , alın ilk üç kitabı en azından.Sonra okuyun.Böyle olunca konuyu unutuyorsunuz, Rose kimdi Lissa kimdi oluyorsunuz.Hiç onaylamıyorum o yüzden.

BİR SONRAKİ YAZIDA GÖRÜŞMEK ÜZERE!

  Sevgiler,
Vera
Beni buralarda da bulabilirsiniz;

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS