Dizi Yorumları : The Master's Sun

5 Nisan 2014 Cumartesi

 Dizinin Adı : The Master's Sun
Oyuncular : So Ji-Sub , Kong Hyo-Jin
Senarist : Hong Jung-EunHong Mi-Ran
Bölüm Sayısı : 17
Yayınlandığı Kanal : SBS
Yayınlandığı Yer : Güney Kore
Tür : Romantik,Dram,Korku
Dizi, hayaletleri görebilen bi kadın ve onun hayalet gördüğüne inanan bir adamı konu almaktadır.
Joo Joong-Won (So Ji-Sub), hırs ile dolu bir şirket yöneticisidir. Her şeyi, hatta kişisel ilişkileri bile para ile ilgilidir.
Tae Gong-Sil (Gong Hyo-Jin) ise kolayca ağlayabilen bir sekreterdir.
Kasvetli bir kişiliğe sahiptir. Bir olaydan sonra Tae Kong-Sil'in hayaletleri görmesi için bir yol açılır. O andan itibaren geceleri uyuyamamaya başlar. 


Merhabalar eey rüya kitaplık sakinleri ! 
Bir dizi yorumuyla daha karşınızdayım.Bu dizi yorumları benim hoşuma gittiği kadar sizinde hoşunuza gidiyordur umarım.Çünkü bundan sonra sık sık dizi yorumları görüceğinizi temin ediyorum.Kitap okuyamayınca bir insan ne yapar dizi ya da film izler ki benim yerimde biri daha çok dizi izler.

Öhüm bu sefer Man From the Star'stan sonra bir kaç dizi arayışına girmiştim sonra 2013'ün dizilerinden olan The Masters Sun'la karşılaştım.Aslında diziye başlama gibi bir niyetim hiç yoktu.Ama bir baktım ki kardeşimle beraber diziyi açmışım ve izliyorum.İlk gün 10 bölümü birden bitirdim.Hem pazar günüydü hemde yapacak işim yoktu bu yüzden hemencecik bitti 10 bölüm.Peki konusuna gelelim mi ? 


Tae Gong Shil'in bir kaza geçirmiştir o kadar kötü bir kazadır ki bu kızımız evden çıkmaya dahi korkmaktadır.Ayrıca kendisi üç yıl boyunca hastanede yatmıştır.Uyanmadan.Uyanınca da tamamiyle farklı bir hayata gözlerini açmıştır.O artık başkalarının göremedikleri şeyleri görmektedir.Hayaletleri.Bu özelliği onu herkesten farklı kılmaktadır.








Bir gün Tae Gong Shil gördüğü babanne hayaleti sayesinde yağmurlu bir günde yola çıkmıştır.Bu sırada esas çocuğumuz da iş anlaşmasını tamamlamış ve adamın söylemiyle orada olan hayalet Joo Jong Won'a lanet okumuştur.Joo Jong Won adamın söylediklerini kulak asmaz ve arabasına binip şoförüne evine gitmesini söyler.Yağmurlu olan akşamda Tae Gong Shil yolda beklemektedir.Joo Jong Won'un şoförüne arabayı durdurmamasını sürmeye devam etmesini söyler lakin araba birden durur ve iki karakterimizin yolları böylelikle kesişir.


Dizi 17 bölümden oluşuyor ne kadar kısa değil mi ? İlk başlarken "ohhh iyi iyi baya da uzunmuş aaa bir bölümü de 58 dakikaymış oh" demiştim.Dizi bittiğinde ise yine ağlama durumundaydım.Bu diziler bana yaramıyor arkadaş.


 Oyuncularımıza ggelirsek aayy öyle tatlılar ki zaten So Jib-Su'yu beğeniyordum.Bu diziyle kalbimde iyice yer edindi.Bir de Tae Gong Shil'e davranışlarıyla oyunculuğuyla iyice sevdim kendisini.Kong Hyo-Jin ise o kadar tatlı biri ki.Hele yanakları kendime benzettim dizi boyunca yanakları bakımından.Sürekli dişlerine baktım çünkü o kadar güzel dişleri var ki.


Bu arada dizi boyunca yukarıdaki repliği ve o Joo Jong Won'un el hareketini sizde ezberleyeceksiniz lakin kızımıza karşı en çok kullandığı kelime KKEOJYEO.



Son olarakta dizi boyunca hayaletlerin kızımızın içine girdiğine bir çok kez tanık olduk.Aklıma en çok köpek ve kedi girmesi takıldı.Çoook komikti kızımızın içine hayalet girdiği sahneler o ayrı ama kedi ve köpek ? Cidden yaratıcı bir fikirmiş.


Bir şey daha diziyi izlerken vaktin nasıl geçtiğini anlamıyorsunuz final bölümünde üzülüyorsunuz bile ama hiç pişmanlık duymuyorsunuz hele de o sonuyla.Sonunun güzel bittiğini söylemeliyim.Şahsen kötü sonla bitiyor diyen dizilerden hemen vazgeçiyorum.

Bir daha ki dizi yorumunda görüşmek üzere rüya kitaplık sakinleri !

Şaka yapmadan gidemeyeceğim KKEOJYEO herhangi insan.HİHİHİ.



3 yorum:

  1. Selamlar :) Anikeyf Fansub da editörlüğünü üstlendiğim e-dergi çıkmakta. The Master's Sun yazınız Mayıs 2014 sayısında yayınlandı.
    Yazınızın altında blog adresiniz ve blog nick kaynak olarak gösterildi.
    Dergi yazınızı arşivlemek isterseniz eğer e-dergi pdf link
    http://www.fileswap.com/dl/JJWTou1sys/AniKeyf_May%C4%B1s_2014_e-dergi_pdf.rar.html

    YanıtlaSil
  2. Efsane dizilerdendiye vera yaaa, so ji sub un gojo halleri beni benden almıştı 😂😂😂 sonuç ji sub un yeri başkadır bende 😉
    Kong kyo jin in oyunculuğu da çok iyi 😉 fantastik yapımları da severim daha ne olsun 😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya So Jib Sub bildiğin harikaydı ara ara kardeşime ya da arkadaşlarıma "gojo" derken hep aklıma bu rolü geliyor :D Çoğu dizi de bildiğin karşımıza çıkıyor "gojo" ama bu dizi kadar akılda kalamazdı herhalde o kelime...

      Sil

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS