Mimimimi MİM !

5 Haziran 2014 Perşembe


Ben mimi yapana kadar herkes yaptı böyleee en son ben yapayım dedim.Hani astsolistler en son çıkarmış ya benimkisi de o mantık.Açıkcası unuttum.Ece -birkitapdelisi- hatırlatmasa unutmuş ve  bir ay sonra yapmış olacaktım.Şaka şaka o kadar sürmezdi herhalde -sürerdi.Sorulara geçeyim mi ? Sorularda nasıl olsa baya konuşacağım ? Ha ne dersiniz ? Bence de.


Blog açma hikayeniz nedir?
Çok komik aslında.Blog açma hikayem yani.Ben ilk makyaj bloglarına kafayı sarmıştım.Gidip gelip bakıyordum böyle.Nail artlara falan.Tabii bu arada çevreme göre de çok kitap okuyorum herkes "oo ne kadar çok kitap okuyon" falan diyo.Ondan sonra pat diye kitap bloglarını keşfettim.Dedim "anaa benim ne farkım var ? aynı kitapları okuyoz." ondan sonra geçen senenin -2013- mayıs ayında blogu açtım.Ama yazmaya cesaret edemedim.Sonra bir baktım herkes çatur çutur yorum yazıyo.Tema falan yaptım.Vee 2013ün haziran ayında artık benimde bir blogum vardı.Vera ismi nerden geliyor derseniz o ayrı hikaye anacıım çook başka konu o.



Blog isminiz nereden geliyor? Neden bu isim?
AHA ! Bakın o soru da burdaymış.İyi o halde açıklayalım.Vera belki okumuşsanız Kristin Hannah'ın Kış Bahçesi adlı bir kitabında Veronika diye bir karakter var.Ara ara Vera olarak da tanımlamış yazar.Oradan geliyor ama anlamını falan araştırınca hah bu benim işte dedim ve Vera bende kaldı.Rüya kitaplık ise hadi aamaa tüm bloggerların hayali bir kitaplığı vardır değil mi ? Değil mi ? Petreous derseniz o da bambaşka bir hikaye. 

Hangi mevsimi seversiniz?
Çok güzel soru.Vallahi bak.Kim hazırladıysa helal olsun.Çok düşünmüş.Bende düşüneyim çok zor bir soru.

2 dakika sonra.

Bence ilkbahar ya.Doğum günüm ilk baharda olmasından değil.Doğa canlanıyor.Ben canlı biriyim.Ama yaz olunca bir üşengeçlik bir rahatlık kış olunca bir üşengeçlik bir uyuşukluk ortam benim ilkbahar.Bak sonbaharda olur.İlkbahar diyelim gözümüz gönlümüz açılsın.Hem ÇİLEK.Çilek bu.


Bu mevsim size neyi çağrıştırıyor?
ÇİLEK ÇİLEK ÇİLEK ! FOOD FOOD FOOD.BEERRY *-* KÖFTE YAĞMURU 2 ! BAK NELER GELDİ AKLIMA :D İlahı Ecrin.


Kırmızı ruj mu eyeliner mi?
Şimdi ben çok ruj süren biri değilimdir.Hatta ruj sürünce biri "aa ruj sürmüşsün" diyince direktman silerim ruju.Kırmızı olunca o ruj bambaşka bir alem oluyor venüs oluyor.O yüzden EYELINER ! Cat eye.Beautiful eye :'')



Blog yazmak sana ne kazandırdı?
 Öncelikle ; GEZGİNLER.Ve Kitap Sayfaları.Bu blog sayesinde bir sürü arkadaşım oldu.Hem dertlerimi anlatabildiğim hemde yeri geldiğinde saçmalayabildiğim.Özellikle gezginler.Bazen whatsapp grubunda ekran görüntüsü alıyorum.Ve açıp açıp gülüyorum.Kesinlikle bitaneler.

Ardından daha düzenli oldum.Lütfen bir ilk yazıma bir de en son yorumuma bakın.Aradaki farkı 3 kelimeyle betimleyemezsiniz.İlk zamanlar kasıntıydım.Geriliyordum.Şimdi blogum günlüğüm gibi oldu.Bazen beni birilerinin okuduğunu unutuyorum bile.O zamanlar işte iyi ki blogum var diyorum.

Üçüncü ve son olarakta BERRRY.Şaka şaka :D Haydi alt soruya.


Kitap okumak mı bir şeyler yazmak mı?
Bu benim için zor bir soru.Ben yazarken rahatlıyorum.Gezginler bilmese de basit bir kaç hikayem bile var.-kızmayın böceklerim çiçeklerim!- Ama seçim yap illee de diyorsan okuyazmak !  



Şiir mi roman mı hikaye mi?
Hiç bir zaman şiir okuyabilen biri olmadım.Anlayabilen de biri olmadım.Balık burcu olmama karşın şiirler konu olunca çok odun biri olabiliyorum.Bir şiiri bir yıl düşünsem anlam veremem.O yüzden roman ve hikaye arasında seçim yapmak lazım.Roman diiyorum.Paranormaller,distopyalar,new adultlar.Kesinlikle romanlar.



En çok etkilendiğin film? 
Kesinlikle ve kesinlikle MUHTEŞEM GATSBY.Febris bunu okuyorsan -evet senin mimini de okudum :')- aynı filmden etkilenmişiz.Ama Leonardo Di Caprio.Ayrıca kitabını okuyup da aynı şekilde çok ağladım.Bir insan 5 kere izleyip ağlar mı ? Ağlar.


Hangi tür kitap/film?
Romantik,paranormal,komedi -film olarak-,bilimkurgu -kitapolarak-,macera-film olarak- 


Öğrenci olmak mı iş hayatı mı?
Öğrenci ! Direkt aklıma Iggy Azelia geldi.Work şarkısı ??? 


Kitap okumak mı film izlemek mi?
Sence ? BU SORUYU DUYMAMIŞ OLAYIM !!!



Klasik giyinmek mi spor giyinmek mi?
Hangi ortamda ? Çok karışık birr soru olmuş bu.Şimdi eğer ben beş yıldızlı bir otele ya da düğüne gidiceksem spor giyinirsem.OOOO annemden yiyeceğim azarları düşünsene.En iyisi spor ama anneeee.


Almaktan asla vazgeçmeyeceğiniz şey ne?
ÇANTA ve KİTAP.Çantalar sizce de çok güzel değil mi *-* Koleksiyon yapıyorum evet.



En sevdiğin yemek nedir?
Valla ablacım bu soru da çok güzel azcık düşünmem lazım.

2 DAKİKA SONRA.

ANNEYE SORDUKTAN SONRA.

Hımm.Mantıymış ya da baalık.Ama dönem dönem değişiyormuş.Çok zor bir soruymuş cidden.(Anne cevabı) 


En sevdiğin dizi?
Buna The Originals diyeceğim devam eden olarak.Ama devam etmeyenleri bitmişleri sorarsanız.Çok fazla vaar.Öncelikle kore dizileri.Cunning single lady ya da man from the stars.Çok güzel dizilerdir.Ya da playful kiss *-* 



Özel bir yeteneğin olsa bunun ne olmasını isterdin?
Şu an okuduğum kitaba uygun gidersek anı durdurmak.Anı durdurmayı ya da o anı tekrar tekrar yaşamayı çok isterdim.Ama bunu hatırlayan bir tek ben olmasam ? Ya da şey olabilir her anı farklı farklı milyonlarca yolla tekrar teekrar yaşama da olabilir.Farklı dünyalara gitmek.Siz beni anladınız.Dimi ? 


Hasta olmanın en kötü yanı nedir?
Kötü yanı yok :D Hasta olunca herkes benimle ilgileniyor.Söyler mmisiniz bunun neresi kötü ? Çok hasta olsam bile ilgi manyağı biri olduğum için bununla mutlu olabiliyorum.Evet,garip bence de.


Alınacak listen var mı? İlk 5'i nedir?

Şimdi benim ilk 5im yok.O anki ruh halim var.Ama şöyle bir düşünürsek Uyumsuz,Köken,Sonsuza Dek,Mekanik Prenses,Lanetli Yıldız,Umutsuz,Asude'nin tüm kitapları,Ölümcül Oyuncaklar Serisi ,I need to stop.


İlk aldığın makyaj malzemesi nedir?
Çok kazık sorular sormuşsun arkadaşım.Bunu hazırlayanın ellerinden öpüyorum.Cidden kazıktı.Düşünelim bi.Galiba dudak parlatıcısı.Ama daha değişik bir şey de olabilir.Anneme sormam lazım.Tamam vurmayın.



BURAYA KADAR SABIRLA TÜM CCEVAPLARIMI OKUYAN VE GÜLMEDEN -mümkün mü?- YAZIYI BİTİREN ARKADAŞLARA SONSUZ BİR TEŞEKKÜR EDİYORUM.Ardından bu mimi yapmak isteyen herkese miimliyorum.Böyle mi deniliyor ? Bilemedim.

Bu arada beni mimleyen Eceye ve Mügeye sonsuz tişikkirler *-* Kendimi astsolist gibi hissetmemi sağladınız :D

XOXO.

3 yorum:

  1. Umarim o ekran görüntüleri internete düşmez :D düşmesin yani bence :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Çok fena ekran görüntüleriniz var nihahaha :D Hele Ece senin :D Vallahi şey var hani neydi kız o hıh tur misafir hatırladın mı :D

      Sil
    2. Ben onu hatırlamıyorum. Hangisi ?

      Sil

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS