Kitaplığınızdaki En İyi 10 Kitap Kapağı | TAG

30 Ağustos 2014 Cumartesi


Öncelikle herkese merhabalar ! 
Sonunda yapabildiğim bir mimle karşınızdayım bu aralar çok fazla yazıyla geri dönmeyi planlıyorum.-hazır mimi yapıyorken araya kısa bir bilgilendirme gireyim dedim- Sinem'in -ejderin kitaplığı-  başlattığı mimi GKK'lerden duymuş "aouu" nidalarıyla bende yapmak istiyorum demiştim.Şans kısmet hemen yapamamıştım ardından Fatma'nın twitter aracılığıyla bana tweet atmasıyla onunda beni mimlediğini öğrendim artık dedim eh Vera kalk da şu mimi yap ! Ve tadaa karşınızdayım.Başlamadan önce hiç bir sıraya göre en iyi kapakları yazmadım yani birinci kalbimin sultanıdır demiyorum hepsi benim en beğendiğim kitap kapakları -en azından kitaplığımdaki- huh sözümü de bitirdiğime göre artık başlayabiliriz ne dersiniz ?  

1-Evrenin Ötesi - Beth Revis

Evrenin ötesi kitabın kapağına aşık olup aldanıp aldığım ardından da kapalı alan fobim olduğunu fark etmeme yarayan bir kitap bir seri.Malesef hala seriyi seviyorum.İkinci kitap aklımın köşesinde dura dursun okumaya niyetliyim.


2- Yerkara - Brodi Ashton 

Bu seriyi sırf kapakları için aldığımı söylesem yalan olmaz.Gerçi şu anda bildiğim kadarıyla Türkiye de Dex yayınevi tarafından birinci kitabı basıldı sadece ama devamı gelecek.Ümidim tam.


3-Elit - Keira Cass

Öhüm öhüm yine Dex yayınlarından bir kitap.Serinin en iyi kapağının Sonsuza Dek olduğunu düşünmekteyim lakin daha Sonsuza Dek'i alıp okuyamadığım için elimdekilerden en iyisinin Elit olduğunu düşünüyorum.Amerika'nın saf kızıllığını temsil ettiği için bu kapağı ayrı bir seviyorum.Ayrıca kapak ne kadar kırılmaya müsait olsa da yumuşaklığını sevdiğimi de söylemeden geçemeyeceğim.

4-Benim için öl - Amy Plum

Kısa bir süre önce Türkiye de de tamamlanan serinin aslında çok hayranı yok.Ama ve lakin ben ilk çıktığında alıp başlamış hayran kalmış ve devam edememiştim.Şimdi sepetime eklesem mi eklemesem  mi ikilemde kaldım *-* 

5- Empati - Adam Fawer 

İŞTE ADAMAM ADAM ! Tamam vurmayın.Yalnız adamım dememdeki amaç alacakaranlık serisinden sonra okumamı geliştiren ve beni tatmin eden nadir kitaplardan biri olması.Ayrıca  Adam Fawer benim için de annem için de hala yazmasını beklediğimiz yazarlardan biri.Eğer bu yazıdan sonra biri "o ölmüştü" yazarsa evini bombalarım.Açık ve net tehdit ettim.YALNIZ KAPAĞI ÇOK HOŞ DEĞİL Mİ ?

6- Ben Ölmeden Önce - Lauren Oliver 

Maviden sonra en sevdiğim renk turuncu,sonra da yeşil.Bu kitabı okurken nasıl sıkılmış nasıl daralmıştım.Ama bittikten sonra "vay be" dedim "vay be Lauren Oliver nasıl biriymiş" çünkü bitirdikten sonra anlayabiliyorsunuz kitabı.Sonradan dank ediyor kafanıza bazı şeyler.Ve kapağı.Arkadaşlar ön yargılı biriyimdir ama bu kapak tüm ön yargılarımı yerle bir ediyor.

7-Efsane - Marie Lu 

Ne demeliyim ? Efsanenin kapağını beğenmeyen yoktur diyicem ama çok yakın olduğum bir arkadaşım ona söylediğimde beğenmemişti lakin ben hala beğeniyor,seviyorum.Ki ilk 10 listeme girmeyi başardı.

8 - Gökteki En Parlak Yıldız - Marian Keys 

Kitabı sekizinci sınıfın sonunda okumuştum.Bakın hiç unutmuyorum fen dersindeyim kalın bir kitap bir de en sonda oturuyorum köşede sinmişim kitap okuyorum öğretmenimizin "Vera ders fen kitap okuma dersi değil !" demesiyle utanıp bırakmıştım.Tabi böyle kibar demedi daha küçümseyerek dedi.Ayrıca yeni taşınmıştık.Bir de bana bunu demiş.Şu an fen öğretmenimizden ölesiye nefret ettiğimi fark ettim.BITCH.YALNIZ KAPAĞI MÜKEMMEL.Okumayan varsa alsın okusun sonunda kesin ağlarsınız.Kesin.

9 - Çıplaklar - Iva 

on8 yayınevi sayesinde okuduğum kitap.Ne kadar çokta beğenmiştim.Listeyen beğendiğim tüm kitapları yazmışım resmen.Neyse kapağı harika.Yüzmeyi,suyu çok seven bir balık burcu olarak beni benden alıyor denizlere,okyanuslara götürüyor bu kitap.

10 - Kayıp sembol - Dan Brown 

Annem sayesinde tanıştığım ve yine çok beğendiğim bir yazara daha yer vereyim dedim.Altın kitaplardan çıkan aslında kapağı çok kalitesiz olan ama dış görünüşü güzel olan bir kitap Kayıp sembol ve beniim en sevdiğim Dan Brown kitabı.Ustaca bir öykü,usta bir yazar,harika bir kapak.Alın size muhteşem üçlü.


Şu an  kitaplarla ilgili ne kadar fazla anım olduğunu fark ettim.Hepsinin benim için farklı bir anlamı farklı bir anısı var.

Öhüm bitti anlayacağınız kadarıyla mim kimi mimlesem diye düşünürken sizi oyaladım.Ya da öyle zannediyorum.
Benim mimlediğim kişilere gelirsek hala yapmadılarsa ;

Obur kitaplık,zibidi -vişne çürüğü-,Thcodex,İrem Y.'yi
Bir de adını yazmamı isteyen olursa hemen eklerim ^-^ Çekinmeyin.


4 yorum:

  1. Hahahha sonunda mime cevap verdin beyb! *.* :D Evrenin ötesini bende koycaktım yaa -.-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaha kuzu bende bir an hiç yapmayacağımı düşünmeye başlamıştım ama sahalara geri döndüm hissedebiliyorum :D Bu ygs beni çok fena etkiledi dostum dlgkdl :D Evrenin ötesi gerçekten muhteşem kapak olarak en azından :D *-*

      Sil
  2. Benim adımı da eklerseniz çok mutlu olurum aslında :) ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii canım hemen yazıyorum senin adını ^^

      Sil

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS