Selfie 1.Sezon 1.Bölüm | Dizi Yorumu

13 Eylül 2014 Cumartesi


Herkese merhaba ! 
Bu gün çok mu çok eğlenceli bir postla karşınızdayım yoksa yorum mu demeliyim ? Yorum dedim sayın ve ben başlıyım yazıma.

#Selfie benim uzun zamandır beklediğim bir diziydi.İlk haberini duyduğumda bir hafta promosunu izleyip kendi kendime sevinmiştim.Çıktığı andan beri de arayıp her yere "Selfie 1.sezon 1.bölüm" yazıp sonunda buldum ! Hemen izledim ve bayıldım.Tam benim dişime göre bir diziymiş onu da yazmadan geçemiyeceğim.İlk izlememden sonra bir kaç saat geçtikten  sonra tekrar açıp tekrar izledim.Şu an ezbere bildiğim halde birinci bölümü tekrar izleyebilirim.




Konuya geçeyim mi artık ne dersiniz ? Dizimizin baş karakteri Eliza Dooley.Kendisi bir şirketteki en iyi satış elemanı dip not da geçmeden edemiyeceğim en güzeli ve en yapmacığı aynı zamanda.Peki Eliza nasıl böyle olmuş ? Lisedeyken çirkinsinizdir,insanlar size bakmaz hatta size lakap takarlar.Eliza da buna maruz kalan bir insanmış ardından saçlarını uzatmış,slikonla gezmeye başlamış,yediklerine dikkat etmiş ve sporlar birlikte bom ! Bir sürü takipçisi, bir sürü sanal arkadaşı ve beğenileri olmuş.Ta ki aynı şirketteki insanlarla beraber uçağa binene kadar.

Neler olduğunu söylemek isterdim ama heyecanı kaçar.Eminim izlemek istersiniz o yüzden konuyu bu kadar anlattığımla yetinin ve gidip izleyin.Eğer google'a "Selfie 1.Sezon 1.Bölüm" yazarsanız dizigold'da hemen çıkıyor tıklayın izleyin.Daha başka ne diyim yorumuma geçeyim.


   

Dizi beklediğime değdi ! ALLAHIM O HENRY YOK MU  ! Hele hele son kısımları.Eliza'nın gidip özür dilemesi.Benden söylemesi bir beş bölüm sonra dizi bitmezse çoook eğlenceli ve yakınlaşmalı bölümler bizi bekliyor olucak.Yani inşallah çünkü öyle olursa ben izlerken katıla katıla gülücem ve daha mutlu olamıyıcam.

Plus Henry de Eliza da en az Türk insanları kadar odunlar.Özellikle Henry Allahım o her şeye yorum yapma huyu,her şeye karışma özelliği yok mu.Hayır tabi ki de bir dizi karakterine hayran olmadım sadece açıklama yapıyorum yoksa niye size yorum yazayım ki ? -yalan- 




Kate Gillian'ı Doctor Who'da bir kaç kere izlemişliğim olduğundan biliyorum.Büyük ihtimalle sizde oradan biliyorsunuzdur.Gerçi Doctor Who'dan sonra bir çok dizi de ya da filmde rol aldı ama hiç kendi dizisi olmamıştı.#Selfie onun ilk diziyi diyorum o yüzden.Yani düşünsenize bir mükemmel bir durum.Kendi diziniz oluyor.Ve bu dizi de bence tamamiyle Karen'ın dizisi.


Ortamlara ve diğer oyunculara geçersek açıkcası ben Charmonique tiplemesini de çok beğendim.Bir de patronu.Güzel ve komik oyunculuklar sergileyen herkesi seviyorum.Ki bahsettiğim kişiler de dahil buna.



Son söyleyeceklerime gelirsek, bundan sonra direkt her bölümü yorum olarak paylaşmayı planlıyorum.İzlemeyen kalmasın diye ! Gerçi YGS tantanam varken bunları yapmak biraz tehlikeli olsa da azıcık eğlenceye de ihtiyacı oluyor insanın.Kitap okumayı en aza indirmişken hele haftada bir saati kendime ayıramayacak mıyım diyorum ve gidiyorum.

Size iyi  #selfie'ler ! 



4 yorum:

  1. OMG!!! Ecrinnn niye benim haberim yokk bundannn djsnsjsnsjwhwh KAREN OYNUYO *.* inanamadim lan -.- şimdi direkt izlemeye gidiyom byyy :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İKİNCİ BÖLÜM BİR GELSİN ONDAN SONRA NASIL KOPUYORUM GÖR SEN *-*-***-*-* TEK EĞLENCEM SELFIE !

      Sil
  2. 2. bölüm ve sonrasının (yayınlandığını zannediyorum ve öyle varsayıyorum) internette neden olmadığı hakkında bir bilgin fikrin var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birinci sezon toplam üç bölüm olucak, imkb'de yazıyordu şu an aklımda değil ama ikinci bölüm ekim 3'te gelicek diye biliyorum :)

      Sil

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS