[17.GKK BLOG TURLARI] Deli Divane - Nehir Erdem | Kitap Yorumu

20 Şubat 2015 Cuma



Kitabın Adı: Deli Divane

Serinin Adı: Nehir (#4)
Yazarın Adı: Nehir Erdem
Yayınevi: Müptela Yayınları
Tür : Romantik
"Susmadığın her an, seni öperek susturacağımı söylemiştim Yeliz! Ve bunu yapmaktan asla çekinmeyeceğimi biliyorsun, aksine bu bir zevk olacak..." Bir yanda Karadeniz gibi bir adam: Hırçın, öfkeli, mert… Diğer tarafta başına buyruk bir deli kız: İnatçı, sevimli, çenebaz… "Benim ilk aşkım sensin Memet... Kalbim ilk defa sana attı ve Allah şahidimdir en son yine sana atacak..." Ve doludizgin giden bir aşk: Karadeniz kadar hırçın, yaylalar kadar özgür, İstanbul kadar tutkulu…
Herkesee merhabalar !
 Ay heyecanımı dizginleyemiyorum.Harika bir kitap okudum,harika bir kitap bitirdim 17.turumuzda.Böyle içim içime sığmıyor derler ya hah(!) işte ondan.Çok sevinçliyim,arada böyle şebek evet şebek aşk romanları okumak içimi ısıtıyor.Eee sevgililer günü turu olunca böyle iiçim oldu sıcacık.Sımsıııcacık.Nasıl anlatıcam nasıl cümle kurucam bilmiyorum.Kitapla ilgili çok fazla şey söylemek istemiyorum çünkü bu kitap şöyle diyim tam bir bomba ! Canlı bomba hem de.Sizi böyle sırıtışlarla bırakan bir bomba.Ay bence de kitabın konusunu anlatmalıyım.


Bir kızımız var Yeliz,inat mı inat düşündüklerinin hepsi dilinde.Düşünsenize düşündüm de bana çok benziyor.Düşündükleri dilinde falan gerçi ağzında da olabilirdi o deyim.Galiba deyimdi.Hah ne diyordum inat kızımız abilerinin oyununa geliyor.Hem de nasıl bir oyun! Sonunda kalbinin yanacağı,neye uğradığını şaşıracağı bir oyun.

Bir de yakışıklı Karadenizlimiz var ! Allah'ım Karadenizlileri zaten seviyorum,ayrı bir sempati duyuyorum bir de üstüne yazarımız gitmiiş muhteşem Mehmet Gürmanoğlu'nu yazmış.Böyle okurken gözlerim kalp kalp oldu çakmak çakmak oldu kitabı okuyamadım o yüzden.Ayı bir karakter Mehmehciğimiz.Ama ayı olduğu kadar da benim gözümde akıllı,yakışıklı,muhteşem,muhteşem,yaakışıklı,harika,muhteşem devrelerim yandı kusura bakmazsanız biraz ara vereceğim yazıya.

15 DAKİKA SONRA.

Allah'ım çok tatlııı! Resmen fangirl havasındayım şu an.Aslında geri gidip nasıl tanıştıklarını gülerek anlatmam lazım, hatta evet bunu yapmam lazım.

Yeliz ve Mehmet çok değişik bir şekilde tanışıyor okuyucu.Aslında klişe diyebilirsin ama yazarımız öyle bir anlatmış ki bana değişik hatta çoook şeker geldi.Yeliz ve Mehmet'in tavırları da eklenince bu yanlışlığa ha yaanlışlık deerken spoiler olucak kusura bakmayın tanışma komik siz onu bilin yeter.Eğer spoilerli derseniz sizi aşağıya alalım.

SPOILER BAŞLANGIÇ.

Yol tarifi,yol tarifi diyince komik gibi geldi dimi?Ama Mehmet Gürmanoğlu zengin bir iş adamı ve Yeliz de onunla iş yapacak bir şirketten geliyor.Malesef olaylar karışıyor.Hem de sandıklarından fazla.Çok çok fazla.

SPOILER BİTİŞ.


Ay ben ne çok şey yazmışım o.o Az mı çok mu bilemedim.Deneme sınavından yeni çıkınca böyle oluyor sanırım mazur görün ^^ Yazı tekrar editlenecektir.Okuduğunuz için teşekkür ederiz.Lütfen sinyal sesinden sonra mesajınızı bırakınız.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS