Bursa Kitap Fuarı + YGS = ÖLÜYORUM GALİBA.

15 Mart 2015 Pazar


ALLAHIIM ALLAHIM SANA GELİYORUM !
Bakın bu sefer gerçekten değişik bir giriş yaptım ama gerçekten bu gün hem bedenen hem de ruhen yoğun bir gündü benim için.Bu giriş bu güne uyduğu için hiç kimseden de itiraz almadığım için günümü anlatmaya başlıyorum o halde.

Bilen bilmeyene söylesin ben bu gün üniversite için bilmem kaçıncı adımımı YGS'ye girerek attım.Önceden söylemeliyim ki cidden çok stresli bir basamak.Her şekilde hem de.Sınavıma gelecek olursak bana yetecek kadar yaptığımı düşünüyorum.Ki umarım öyle yapmışımdır,umarım yaptıklarım bana yeter.Cidden daha fazlasında gözüm yok.Ama sınav stresi yetiyor gerçekten.Sakin olduğumu hiç gerilmediğimi söylememe rağmen -ki gerilmemiştim gayet sakindim- vücudum bunun tam tersi olduğunu gerildiğimi belirtmek istercesine bu gün yani 15 Mart günü tüm kaslarım ağrıyarak uyandım.Gerçekten sakinliğimi korusam bile başka bir yerden vuruluyorsunuz.Benim vurulduğum yer de vücudumdaki her bir kas.Sınava tekrar dönüyorum.Sosyal medya da konuşulanlara göre baya bir kişi zorlanmış.Ben de dahilim bu zorlananlara.Neden zorlandım derseniz, sosyal çok zorladı ters köşe yaptı.Türkçe de aynı şekilde.Matematik iyiydi diyebilirim.Zaten fen ellemiyordum yine ellemedim.Ama yanlışlıkla bir tane yaptım kesinlikle emin değildim.Ama doğru çıkmasını umuyordum.Ki hala da öyle umuyorum yayınlanan sorular içinde değil çünkü.

Şimdi YGS'den çıktıktan sonra neler yaptım oraya geleyim.İlk önce uzun zamandır almak istediğim bir spor ayakkabı vardı.İnternetten sipariş vericektim ama gidip görerek almanın daha iyi olacağını söyleyince ailem eh dedim öyle yapalım madem sınavdan çıkınca direkt onu almaya gittik.Eh sonuçta artık ben de nike air ailesine katılmış bulunmaktayım.Öhüm ayakkabı falan yalan asıl amaç fuardı fuar ! Almak istediğim onca kitap vardı ama inanın ki kapıdan girince hepsi puuf gitti.Sadece bu günün artısı olarak tek tek tüm yayınevlerine gidebilmem ve kendimi tanıtabilmem.Haftaya cumartesi yani 21 Mart Cumartesi günün de tekrar gidicem.Ve bu sefer yanımda Gezginlerden çok mu çok tatlı iki kişi daha olucak buraya boy boy fotoğraflarımızı koyarım artık siz takipte kalın.


Yukarı da gördüğünüz fotoğraftaki kitapları da aldım.Aldım diyorum ama İthaki de o kadar mahçup oldum ki.Nasıl anlatacağımı bilmiyorum.Kitaplarını yorumlamam için verdiler çok çok teşekkür ediyorum burdan bir daha ^^ Haftaya cumartesi günü bu yazı daha da güzel olucak emin olun.Öhüm eklemeyi unuttuğum bir kaç test ve konu anlatım kitabı var.Ama onlar da olmasa da olur değil mi ?

NOT : Bu arada ilk basamağı atlattığım için daha çok aktif olucam emin olun.Blog twinimle yani çok sevgili Kitap Sayfaları ile blog temalarımızı değiştirdik bir örnek yaptık evet.Sadece renkler falan değişik.Ne kadar sevdiğimizi birbirimizi görün.Şimdi gidip güzel güzel kitaplarımla vakit geçiricem biraz tatil herkese lazım değil mi ? ^^

Sevgiler,
Vera


Beni buralarda da bulabilirsiniz;

4 yorum:

  1. kıskandım demiştim dimi :D siz gidin buluşun ben burada...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seninle de seneye görüşürücez hem de bir sürü bir sürü kişi *-* ayrıca ben bu sene siizi izmirde kıskancam zaten :(

      Sil
  2. Meh Ygs'den sonra beynim aktı cidden. Ygs, bilgiden çok sakinliği ölçüyor kesinlikle. Son bir ay ben bende değildim. Neyse oldu da kurtulduk diyelim. ^^
    Trendeki Kız'ı çok merak ediyorum. Yorumunu bekliyiciğim. İyi okumalar. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa sen de mi girmiştin o.o Gerçekten ben seni benden daha büyük zannediyordum aynı yaşta olduğumuzu öğrendim bir sevindim ^^ Ah Trendeki Kız'a başladım bile.Gerçekten baya heyecanlı bir kitap yoksa ben mi heyecanlıyım bilemiyorum ama sanırım ikisi de.Bu arada Ygs sonunda bitti malesef ki Lys var.Ama tüm herkesin gerçekten daha sakin ve rahatlamış olduğunu düşünüyorum umarım sen de öylesindir ^-^

      Sil

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS