Tatlı Şeytan - Wendy Higgins | Kitap Yorumu

11 Ağustos 2015 Salı

Kitabın Adı:  Tatlı Şeytan
Orijinal Adı: Sweet Evil (#1)
Seri Adı: The Sweet Trilogy (#1)
Yazarın Adı: Wendy Higgins
Yayınevi: Go!Kitap
Türü: Paranomal Aşk
Zevk, Günahın Tuzağıdır… On altı yaşındaki, lise öğrencisi Anna Whitt yaşıtlarından biraz farklı bir genç kızdır. Anna, renkler vasıtasıyla insanların duygularını görür, hatta isterse hisseder. Kilometrelerce ötedeki sesleri duyar, kokuları alır. Anna, farklı olduğunu bilir ama "ne" olduğuna dair en ufak bir fikri yoktur. Ta ki gizemli yakışıklı Kaidan Rowe ile tanışana dek. Kaidan, onun da kendisi gibi, iblis soyundan gelen bir Nefil olduğunu açıklayınca Anna'nın önünde karanlık bir dünyanın kapıları aralanır. Kaidan'ın büyüsüne kapılıp bu dünyaya adımını attığında artık hiçbir şey eskisi gibi olmayacaktır. Hayatı boyunca "iyi bir kız" olan Anna, ya diğer Nefiller gibi iblislere boyun eğip kötülüğe hizmet edecek ya da kaderini baştan yazacaktır…
HERKESE KOSKOCAMAN BİR MERHABA!
    Uzun zamandır yoktum bunun sebebi de evimizde internetin gitmiş olması,hatta şu anda da evde internet yok ama sırf yorum yazmak için kuzenime gelmiş bulunmaktayım.Hayatınızın her alanını kaplayan bir şeyin gitmesi çok kötü bir şey.Tabii her kötü şeyin ardından iyi olaylarda oluyor bunlardan birisi de internet gittiğinden beri harika bir seriyle tanışmış olmam.D&R'ın indiriminden ilk kitabını alıp direkt başladım.İkinci kitabının da elimde önceden bulunması (Go!Kitap'a çok teşekkür ederim onun için de *-*) harika bir olay oldu.Birinci kitabı bitirip direkt ikinciye başlayabildim bunun sayesinde.Çok konuşmak istemiyorum aslında direkt yoruma balıklama dalmak istiyorum.Bol bol dedikodu yapmak istiyorum.Çünkü uzun süredir bağımlılık derecesinde bir kitaba bu kadar bağlanmamıştım.Seri bitince ne yapıcam bu boşluktan nasıl kurtulucam bilemiyorum.Umarım yan serisi falan çıkar....Wendy'ciğim....

  Yoruma geçecek olursaaaam.Bizim bildiğimiz Nefilim hikayelerine benziyor.Nefiller var ama bu sefer Nefillerin Dükleri de var.Ve bir sürü bir sürü görevleri var.Kafanızın karıştığını biliyorum.Basitçe anlatıcam şimdi.Sakin olalım.Nefillerin bildiğimiz hızlı iyileşme,harika duyular yanında insanların duygularını görmek -renk olarak başlarının üstünden- ve de Dünya da gezinen iblisleri ayrıca insanların koruyucu meleklerini görmek gibi yetenekleri de var.En önemli kısmı da Nefillerimizin Dükleri ve Düklerin özellikleri.Çeşitli çeşitli Dük var.Ama bizi ilgilendiren Şehvet Dükü, Madde Bağımlılığı Dükü ve Kibir Dükü gibi başlı Dükler.Kitabı okudukça ağzınız açık bir şekilde Düklerle tanışıcaksınız emin olun.

   Nefilleri ve Dükleri azıcıkta olsa anladığımıza göre kitabın etrafında dönen asıl konuya dönebilirim.Anna Whitt sıradan bir lise öğrencisidir.Tabii o kadar da sıradan değildir çünkü insanlardan daha üstün duyuları vardır ve insanların duygularını görebiliyordur.Sıradan olayların başlangıcı ise yeni biriyle tanışmasıyla olur; o kişi Kaidan Rowe'dur.İsminde bile asalet olan çocuğumuza kızımız ilk gördüğü anda vurulur ve "yanlışlıkla" diye tabir edebileceğimiz şekilde tanışırlar.Ya da kasten bir şekilde.Ardından Anna "ne olduğunu" öğrenicek ve hayatı tamamiyle değişicektir.Değişicek derken birden notları harika olan ve masum olan kızdan popüler kız statüsüne yükselicektir.Kitabı okuduğum halde anlatırken bile heyecanlanıyorum.Kitabın benim için ne denli önemli olduğunu siz düşünün.

  Veee Kaidan.Kai.Kaidan.Rowe.Uzun zamandır Willden beri hiçbir kitap karakterine bu kadar bağlanmamıştım.Onun için üzülmüş,ona acımış,o mutlu olunca olmamıştım.Bu sefer Wendy sayesinde bu etki bende oluştu ve Kaidan'a aşık oldum.Şimdi içimden ne kadar "yaklaşmaaa o benim!!" demek geçse de hanım hanımcık biri gibi davranıp o cümleyi kullanmıyorum.Onun yerine paylaşmayı seven bir bebek misali gidin alın ve benim aşık olduğum kitap karakterini görün diyorum.Bu zamana kadar zaten bu kadar vakit kaybetmişsiniz buından sonra kaybetmeyin ve alın,okuyun,okutturun.

 İKİNCİ KİTAP YORUMUNDA GÖRÜŞMEK ÜZERE!


 Sevgiler,
Vera



Beni buralarda da bulabilirsiniz;

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS