[KORE DİZİ YORUMLARI] Emergency Couple

11 Eylül 2015 Cuma

Adı: Emergency Couple (Emergency Man and Woman)
Yönetmen : Kim Cheol-Kyu
Bölüm Sayısı : 21
Tür: Romantik Komedi
Başlarından flört etme, evlenme ve boşanma geçtikten sonra aşkın asıl anlamını anlayan bir çiftin hikayesi. Ölümle yaşam arasındaki savaşın olduğu acil servis yaşantısı üzerine kurulu olan dizi, lider ruhlu iki kişinin karakterlerinin daha safiyane bir şekilde gelişmesine yardımcı olacaktır.

Hikaye, daha önceden parçalanmış olayla
rın hastanede yeniden bir araya gelmesini ve bir kez daha gelişmesini ele almaktadır. Güvenilir ve gerçek bir romantik aşkın tıp dizisi konseptiyle kaynaşmasıyla oluşan bir dizi olmuştur.

MERHABA İNTERNET!

   Taslaklarda duran yazılara bakmamla 2014 Mayıs ayında izlediğim bir dizinin yazısını keşfetmem bir oldu.Yani bundan asırlar asıırlar önce izlemiş olduğum bir dizi.Affınıza sığınarak dizinin yorumun şimdi  sizinle paylaşıyorum.Eğer dizisiz kalmışsanız bir de böyle tatlı salak aşık çift arıyorsanız sizi hem çığırınızdan  çıkaracak hem de deli edecek bir dizi sizi bekliyor.


    Emergency Couple çok çok çok beğenerek izlediğim dizilerden biriydi.İzleme sebebim tabii ki de erkek baş rol oyuncusuydu.Baş roldeki oyuncumuzu ilk  The Heirste büyük abi rolünde izlemiş "vuu"larımı tutamamış sonra da bu dizi de oynadığını öğrendiğimde balıklama atladım.Ama diziyi açıp esas kızımızı gördüğümde kapat kapat durumuna geçtim,çünkü okuyucu bir oyuncu bu kadar gıcık olamaz! Ya da ben bir oyuncuya bu kadar gıcık olamam.Veya olamazdım lakin oldum.Gıcık oldum.Ben şey yorum yazıcaktım dimi? Evet yoruma ya da konuya geçeyim.


Çiftimiz bir zamanlar evlenmiş ve sonradan canım cicim ayları geçince anlaşamamış ve boşanmış bir çift.Çocuk -yukarıda gördüğünüz tatlımııız- doktor.Kızımızla o stajyer doktor ve kızda diyetisyenken tanışmışlar ama işler öyle bir reddeye gelmiş ki kız çocuktan ve ailesinden nefret ederek boşanmış.Tabii içinde azıcık his var mı kızımızında çocuğumuzunda var.Ama öylece yollarını ayırmışlar işte.

Kızımız hırs yapıp tekrar Kore de yapılan sınava girip doktor oluyor.Ne kadar manyak biri değil mi okuyucu? Sen git diyetisyen ol sonra doktor olmak için diyetisyen olmayı bırak.İşte akıl akıl gel beni bul durumu kızımızda olmuş.Ben ne diyordum ? Hıh sonra doktor oluyor ve işler burada çığırından çıkıyor.Çocuğumuzla aynı hastanede karşılaşıyorlar! Hem de neyse söylemiyorum zaten ilk bölümlerde nasıl karşılaşmalara denk geliyor kızımız görüceksiniz siz.

O yüzden gidin izleyin çığırınızdan çıkın diyorum.Mükemmel bir dizi hele hele bu havalarda izlenilecek bir dizi bence.Eğer izlememişseniz izleyin,izlediyseniz benimle dedikodu yapın da tanışalım! Her yazıda diyorum diyorum beni umursamıyorsunuz üzülüyorum vallahi.İşin şakası tabi bu.Gidin diziyi izleyin gelin ^^


BİR SONRAKİ YAZIDA GÖRÜŞMEK ÜZERE!

 Sevgiler,
Vera



Beni buralarda da bulabilirsiniz;

2 yorum:

  1. Vera! Ne güzel yorumlamissin, eleştirmissin de çok beğendim 😉
    Ben de başroldeki aktör var diye izlemiştim dediğin gibi ilk the heirs de izledim galiba 😉 kıza hem üzüldüm hem gıcık, oldum ama en son takdir ettim 😂😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya aslında yazmıyıcaktım biliyo musun bu dizinin yorumunu sonra bir baktım taslaklarda duruyor dedim yazayım -.-
      Kız sayesinde o dönem ders çalıştım ya! Çok komikti ama hırslanmıştım :D Yazın çıkmıştı sanırım bu dizi de.Doktor dizisi ya yazındır diye aklımda yer etmiş :D

      Sil

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS