Pazar 6'lısı | Alışveriş Sepetinizdeki Kitaplar

24 Temmuz 2016 Pazar


Dırım dırım dırım dırım ay Merhabaaa!!
Bu gün böyle saçma bir enerjim var bir türlü nedenini çözemedim.Belki de sebebi JB'nin yeni şarkısıdır.Dinledikçe enerjim yerine geliyor.(Justin Bieber Cold Water) Ayrıca bu gün bir etkinlikle karşınızdayım.İnanabiliyor musunuz? Uzun zamandır çook çook uzun zamandır etkinlik falan yapmıyordum.İyi gelicek şimdi bu etkinlik işi.O zaman geçeyim ben etkinliğe.(Hem bu etkinlik sayesinde hiç olmazsa bloga yazı yazmış oluyorum...Yaaay)

İlk önce etkinliğin sahibini ziyaret edelim; Periodic Library 
Ben de ilk kez onun "Pazar 6'lısı" etkinliğine katılıcam.Bu haftanın konusu ise "Alışveriş Sepetinizdeki Kitaplar".Aslında Periodic Library'nin dediği gibi liste olduğundan daha uzun ama biz 6 tanesinden bahsedicez.


Instagramda o kadar çok denk geldim ki bu kitaba.Baka baka harap oldum bile diyebilirim.Konusuna şöyle de bir göz gezdirmiştim.Ama okumak istediğim için açıkçası aklımda bile tutmadım.Puf oldu yani konusu da.


Stefan Zweig çok bir şey demeye gerek yok bence? İlk önce Satranç kitabını ardından Bilinmeyen bir kadının Mektubu adlı kitabını okumuştum yazarın.Ve kesinlikle okunması gereken kitaplar olduğunu düşünüyorum.O yüzden bu ve diğer kitabı da listemde.


Öhüm öhüm.Wattpad kitabıymış kendisi.O yüzden de merak ediyorum bir de açıkçası romantik bir havası var.Romantik kitapları,romantik filmleri ve romantik dizileri oldukça sevdiğim için bu kitabı da çerezlik olarak listemde tutuyorum.Tabii ne zaman alırım bilinmez...


Mai ve Siyah Türk Edebiyatı'nın klasiklerinden bir kitap.Şu aralar klasiklere pek bir meraklı olduğum için bu kitap benim listemde ön sıralarda geliyor.Büyük ihtimalle kitaplığıma almam da gidip kütüphaneden alıp okurum.Eğer çok beğenirsem de büyük ihtimalle anında kitaplığıma dahil ederim kendisini.Ağır olduğu söyleniyor.Bakalım alıp okumak lazım değil mi? 


Ah ah Cassandra ah.Cehennem Makineleri serisinin son kitabı olduğu için şahsen alıp okumuyorum.Çünkü o seriyi bitirmek istemiyorum.Ama Geceyarısı Leydisi çıktığından beri "alıp okusam mı yaa" sorusu beynimin bir köşesinde.Sanırım en yakın zamanda alıp kitaplığıma ekliyicem kendisini.

Yukarı da bahsettiğim nedenlerden ötürü kendileri listemde.
Oh...Karar vermek o kadar zor ki.Yazıyı yazmak sanırım en kolay kısmı.Benim listem bu şekilde.Şahsen hemen alıp hepsini hemen okumak istiyorum.Ama artık bazı kitapların "alıp okunma aşamasını" geçtiğini ve indirip okuma aşamasına geldiğini düşünüyorum.Kitaplığımda olmasını istediğim kitaplar bunlar.Diğerleri internetten indirilip okunmayı bekliyorlar açıkçası ^^

Siz de bu etkinliğe katılmayı istiyorsanız yukardan Periodic Library'nin blogunu ziyaret edebilirsiniz.

BİR SONRAKİ YAZIDA GÖRÜŞMEK ÜZERE!

  Sevgiler,

Vera
Beni buralarda da bulabilirsiniz;


6 yorum:

  1. Ben de ilk Satranç'ı okumuştum Stefan Zweigden ve bayılmıştım. Sonra Bir Kadının Yaşamından 24 Saati okuyup ona da bayılınca tereddütsüz tüm kitaplarını okumaya karar verdim. Şimdi elimde Olağanüstü Bir Gece var. Bomboş olduğum bir gün keyifle okumak istiyorum onu da :)))
    E-kitaplar konusunda katılıyorum. Böyle tek oturuşluk, çerezlik kitapları e-kitap olarak okumayı tercih ediyorum ben de :>
    Bir de şeyi sormak istiyorum. Ben Ölümcül Oyuncaklara başlamıştım ama 2. kitapta sıkılıp bırakmıştım. Bu Cehennem Makinelerini her yerde görüyorum ve herkes beğeniyor. Acaba Ölümcül Oyuncakları bitirmeden başlasam anlar mıyım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de o şekilde başladım Cehennem Makinaları serisine.Ölümcül oyuncakları bitirmeden ve emin ol anlıyorsun ^^ Ben Ölümcül oyuncakların sadece üç kitabını okudum ama baya hakimdim konuya.Cassandra bilmeden alanlar için de çok güzel anlatmış iki seriyi.
      E-kitap daha kolay bitiyor bir de sana da öyle gelmiyor mu :D Yani normalde o kitap elimde olsa büyük ihtimalle 5 gün sürünür ama ekitap olarak okuyunca iki günde bitmiş oluyor ki bence bu çok güzel bir şey :D
      Olağanüstü Gece'yi okuduğunda gel bana da biraz çıtlat nasıl olduğunu o gazla gider ben de alırım ^^

      Sil
    2. Kesinlikle bana da e-kitap okuması daha hızlı geliyor. Neyden kaynaklanıyor bu tam çözebilmiş değilim :D Sayfaları çevirirken geçen süre mi etkiliyor acaba :D
      Eheh tamamdır :>

      Sil
    3. Sayfaları çevirirken herhalde ömrümüzden ömür gidiyor ondan yavaş okuyoruz :D Ekitap olunca hangi sayfada olduğumuz bile anlaşılmıyor :D

      Sil
  2. Ben de Esseve Rin gibi önce Satranç'ı sonra Bir Kadının Yaşamından 24 Saat'i okuyup yazarın bütün kitaplarını okumaya karar verdim. Zaten genellikle önce Satranç okunuyor sonra devamı geliyor :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı sırayla gitmişiz biz de ^^
      Seninle hem fikirim.Sanırım çoğu kişinin kitaplığında Stefan Zweig olucak artık :D

      Sil

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS